Piegādes un atpakaļatdošanas politika

PIEGĀDES UN PREČU ATPAKAĻATDOŠANAS KĀRTĪBA

1. Preču piegāde

    1.1. Pārdevēja mērķis – 2 darba dienu laikā no preču apmaksas Pircēja pasūtītās preces nodot sūtījumu pārvadāšanas dienestam.

    1.2. Sūtījumu pārvadāšanas dienests iegādātās preces uz Pircēja norādīto adresi piegādā:

    1.2.1. 1–2 darba dienu laikā, ja preces tiek piegādātas Lietuvā;

    1.2.2. 1–2 darba dienu laikā, ja preces tiek piegādātas Igaunijā, Latvijā, Polijā;

    1.2.3. 3–5 darba dienu laikā, ja preces tiek piegādātas A grupas valstīs;

    1.2.4. 3–5 darba dienu laikā, ja preces tiek piegādātas B grupas valstīs;

    1.2.5. 4–7 nedēļu laikā, ja preces tiek piegādātas C grupas valstīs;

    1.3. Preču piegādes pakalpojumus sniedz uzņēmums SIA “DPD Lietuva”.

    1.4. Visi pasūtījumi tiks izsūtīti ar SIA “DPD Lietuva”. Nosūtījuši jums pasūtījumu, nekavējoties jums nosūtīsim arī paziņojumu, kurā būs norādīts sūtījuma numurs, lai jūs varētu internetā sekot sūtījuma atrašanās vietu.

    1.5. Visa informācija par SIA “DPD Lietuva” darba laiku (piegādes laiku) un SIA “DPD Lietuva” pakalpojumiem ir norādīta SIA “DPD Lietuva” interneta vietnē, kurā ir katrai valstij, kurā SIA “DPD Lietuva” veic savu darbību, paredzēta atsevišķa lapa.

    1.6. Ja minētajā interneta vietnē savu valsti neatrodat, rakstiet mums uz e-pasta adresi vai zvaniet, un mēs jums atradīsim ērtāko preču piegādes veidu.

    1.7. Mēs nepiegādājam preces uz Ukrainu.

 

2. Preču atpakaļatdošana

    2.1. Saskaņā ar Lietuvas Republikas normatīvajos aktos (2001. gada 29. jūnija Lietuvas Republikas ekonomikas ministra rīkojums Nr. 271 un 2001. gada 17. augusta Lietuvas Republikas ekonomikas ministra rīkojums Nr. 258) noteikto kārtību Pircējam ir tiesības piegādātās preces atdot atpakaļ 14 dienu laikā no to piegādes dienas.

    2.2. Bez standarta internetā iegādātiem pirkumiem piemērojamās preču atpakaļatdošanas politikas, vadoties pēc attālinātas tirdzniecības noteikumiem, kas apstiprināti ar Lietuvas Republikas ekonomikas ministra rīkojumu Nr. 258, ES klientiem ir 7 darba dienu termiņš, kurā tie var atsaukt savu pasūtījumu. Šo termiņu sāk skaitīt nākamajā dienā pēc preču saņemšanas. Turklāt paziņojumu par pasūtījuma atsaukšanu jums nepieciešams iesniegt rakstiski mūsu Klientu apkalpošanas dienestam, tajā jānorāda konkrētais pasūtījums.

    2.3. Pārdevējs saprot, ka ir iespējams, ka dažādu datora vai monitora raksturojumu un / vai iestatījumu dēļ interneta veikalā demonstrējamā un oriģinālā produkta izskats var atšķirties. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem uz šāda pamata Pircēja pieņemtiem lēmumiem.

    2.4. Nomainīt preces pret citām vai tās atdot atpakaļ var tikai tajos gadījumos, ja preces nav lietotas, ja tās nav netīras un bojātas – gan pašas preces, gan to etiķetes un iepakojums.

    2.5. Atdodot preces atpakaļ vai tās mainot pret citām, ir jāatsūta atpakaļ arī jebkāds to aizsargapvalks, kurā bija ieliktas piegādātās preces. Visos iespējamos gadījumos nepieciešams izmantot oriģinālo iepakojumu.

    2.6. Mēs varam nomainīt preci tikai pret citu tai līdzvērtīgu preci pat tajos gadījumos, ja jūs vēlaties mainīt izmēru vai krāsu (ja prece ir apģērbs). Ja vēlaties preci mainīt pret cita veida preci, tādā gadījumā iegādātā prece ir attiecīgā kārtībā jānosūta atpakaļ, bet jauna jāiegādājas saskaņā ar šajā interneta vietnē izmantoto preču iegādes kārtību.

    2.7. Pircēja lūgums atdot atpakaļ preci vai to apmainīt pret citu ir jāiesniedz rakstiski, pievienojot preču iegādi apliecinošu pierādījumu.

    2.8. Nauda par atpakaļatdotajām precēm Pircējam var tikt atmaksāta 5 dienu laikā no preču atpakaļatdošanas Pārdevējam dienas un Pārdevēja apstiprinājuma, ka preces tas ir pieņēmis kā atpakaļatdotas. Preču piegādes maksa netiek atmaksāta.

    2.9. Ja preci vēlaties atdot atpakaļ tāpēc, lai apmainītu to pret citu vai atgūtu samaksāto naudu, ierosinām preces atdot atpakaļ, izmantojot drošu un apdrošinātu sūtījumu pārvadāšanas dienestu (piemēram, UPS, DHL, DPD u.c.) pakalpojumus. Atbildību par nesaņemtām atpakaļatdodamajām precēm mēs neuzņemamies. Preču atpakaļatdošanas izdevumus apmaksā Pircējs.

    2.10. Parasti lūgumu ļaut atdot atpakaļ preci apstrādājam 48 stundu laikā no tā saņemšanas. Tomēr periodos, kad ir liels noslogojums, pasta dienestu kavēšanās vai brīvdienu dēļ apstrāde var ilgt ilgāk. Šiem gadījumiem pieskaitāmi arī sezonas vai akciju izpārdošanas periodi īpašā laikā, piemēram, Ziemassvētku un Jaunā gada periodā.

    2.11. Runājot par Ziemassvētku periodu, jāuzsver, ka pēc 1. novembra iegādātās preces pret citām precēm var apmainīt tikai līdz nākamā gada 8. datumam.

 

Šajā interneta vietnē izmanto sīkfailus. Ja aizverat šo paziņojumu vai pārejat uz citu šīs interneta vietnes daļu, uzskatīsim, ka piekrītat sīkfailu saņemšanai.

Lai uzzinātu vairāk, vai lai mainītu savu piekrišanu sīkfailu saņemšanai, iepazīstieties ar mūsu konfidencialitātes politiku

Piekrītu